Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Linda - 28 maj 2008 16:30

Hon sjunger Tamagotchi med Vendela som sjöng i lilla melodifestivalen förra året.

Hennes mamma höll i babysimmet vi gick på när Tova var bebis och då följde Vendela med sin mamma, men då var hon inte mer än 5 år eller nåt.

Duktig hon är som skrev låten själv och den blev sååå bra...

Av Linda - 28 maj 2008 10:05

jag hade svarat på en låååååååååååååååååång enkät och råkar trycka till på en knapp så allt jag skrivit raderades...suck.

Frustrerande....näääääääää väl?!


De ringde från mitt jobb med idag och undrade om jag kunde komma in och jobba nån timme i eftermiddag för de skulle iväg på utflykt och en del pensionärer ville inte följa med så jag skulle få vara kvar på servicehemmet med dem isåfall.

Det gick dock INTE för dagis är stängt idag och jag är ensam med barnen.

Maken kommer hem runt 16 tiden och jobbet var från ca 14-16......


Igårkväll var vi på Cirkus på skolan, dagisbarnen (Viggos dagis) hade klätt ut sig till clowner, trollkarlar, lindansare m.m och hade uppträde för föräldrar, mor och farföräldrar, syskon m.m

5 kr i inträde.....

Jag har lite kort sen, men bara på Viggo...då de sa att vi inte fick lägga ut bilder på internet. Men MITT barn ska iallafall få komma ut på nätet....

Jag hade filmat med men det kan jag tyvärr heller inte visa er.

Viggo var iallafall jättesöt och han fick tårta i ansiktet ;-).


Tova var iväg på skolresa igår, de var på Eketorp på Öland...en Medeltidsby och de fick klä sig som de gjorde på medeltiden, de reste tillbaka i tiden (*s*)...och de hade jätteskoj där.

Sen hade hon fotbollsträning så fort hon kom hem kl 17.30 hon har match på måndag så hon fick en lapp om det. Första matchen...undrar hur det kommer gå ;-).

Hon har ju bara tränat 2 ggr på 2 år...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards