Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Linda - 13 maj 2008 15:15

Har varit i skolan idag, första arbetet med nya gruppen. Det gick bra men jag saknar den gamla gruppen ändå.

Vi har börjat en ny kurs med som heter "hälsa och prevention"....det verkar intressant.


Efter det var jag på jysk och köpte två nya kuddar + 1 täcke. Hade lite ont om extratäcken och kuddar innan men nu har vi så det räcker :-).


På lördag ska jag jobba, jag jobbade igårkväll också.... bra med lite extra jobb så man får lite pengar i juni när jag inte får nånting från csn eller akassa.


jag ska gå på ett informationsmöte nästa vecka, sen är det tre dagars introduktionsutbildning innan sommarjobbet...men allt vi ska lära oss där vet vi...för det har vi redan lärt oss i skolan. Men men, det kan väl vara bra med en genomgång till så det sitter där ;-) 


Vi ska grilla nu ikväll hade vi tänkt. Jag har köpt klyftpotatis, grillspjut, lök, champingjoner. Sen ska jag göra en egen grillsås på hackad fetaost, creme fraiche och vitlök. Det är supergott....





Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards