Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Linda - 14 maj 2008 13:57

Inatt ska Saga sova i sin växasäng för första gången.

Hon och jag gjorde iordning den innan, flyttade över madrassen från spjälsängen och bäddade.

Hon var så stolt och nöjd.....nu är hon stor tjej.

Jag sa det att spjälsängen är för bebisar.. "jaaa bebis säng" sa hon då :-).

Vi får väl se om hon somnar där och ligger där hela natten.... 

Av Linda - 14 maj 2008 08:02

Nja...jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna film.

Den är så förutsägbar, inget nytt som inte hänt i nån annan film.

Sagan slutar alltid lyckligt i kärleksfilmer......


Denna handlar om en tjej som älskar bröllop ända sen hon var liten och fick hålla i någons släp under sitt bröllop.

Hon hjälper till att ordna med bröllop för sina vänner sen när hon blir vuxen och hon har många vänner.


Hon har hela 27 st olika brudtärne dressar i garderoben....i olika stilar t.o.m en med grodfötter då brudparet gift sig under vatten. Hon tänker alltid bara på andra, aldrig sig själv.


Hennes syster förlovar sig med mannen hon är kär i, och måste därmed arrangera deras bröllop men hon förstör det hela tillslut. 

Nåväl tillslut träffar hon prinsen i sitt liv och de lever lyckliga i alla sina dagar.


Men detta var inte en av de bättre filmerna jag har sett pga att den är så förutsägbar. Jag vill ha mer spänning ;-)


Betyg: 5 (av 10) 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards