Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Linda - 20 maj 2008 21:40

Jag vet inte om Saga fått halsfluss eller nåt men hon har jätteont i halsen och kan knappt sova trots att hon fick alvedon innan läggdags.

Vad jobbigt för henne stackarn, hon vaknar hela tiden och bara skriker.Nu senaste gången var hon helt otröstlig, och det blir ju inte bättre i halsen direkt när de skriker och anstränger den.


Inte mycket man kan göra, jag försöker ge henne vatten men hon vill inte svälja ner det. Det svalkar ju annars lite i halsen och vatten är ju alltid bra och få ner.


Jag får ringa vårdcentralen imorgon så de får kolla henne om hon behöver pencillin.

Hon har även lite blåsor på tungan som hon haft några dagar och det går höstblåsor med på dagis...men jag ser bara tre blåsor på tungspetsen, inget mer. Så jag vet inte om det bara är förkylningsblåsor.


Hon har lite illaluktande andedräkt och det brukar man ha när man har en halsinfektion så det är säkerligen det.


Synd att man inte upptäckte det tidigare så vi kunde åkt in till vårdcentralen redan idag..


Hon som fått utstå så mycket senaste veckorna med hosta och förkylning som satte sig på stämbanden så hon inte kunde prata och nu detta.

Det blir till att ha henne hemma från dagis imorgon trots att jag har skolarbete, men det ska väl gå bra ändå om jag bara har henne hemma. Hon är rätt lugn och tyst när hon är hemma själv utan Viggo.

Är Viggo hemma så bråkar de bara och skriker på varandra hela tiden...



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards