Alla inlägg den 8 maj 2008

Av Linda - 8 maj 2008 21:10

Här nedan skriver vi in veckans steg.

Skriv i meddelandet så sätter jag in er i ordning intill siffrorna nedan.


1. Linda (jag) - 103 888 steg

2. Helena - 98 203 steg

3. Heidin72 - 84 420 Steg

4. Valerina - 48 750 Steg

5. Pia - 44 589 steg


Vad duktiga ni är !!!

Fortsätt så.......kämpa kämpa kämpa....försök och slå mina steg nu inför nästa vecka.

Jag lovar jag ger mig inte i första taget, jag ska ha ett lika bra resultat nästa vecka :-).

Av Linda - 8 maj 2008 14:31

Här är mina nya skor med märket ROOTS , vad nu det är för märke men som sagt 499 kr för ett par såna här skor är dyrt, men jag fastnade direkt och var helt såld alltså, jag var tvunget att ha dem.

Fick dock ta stl 41??..känns stort för mig som brukar ha stl 39-40 i skor men den storleken var så trång för mina ankfötter (breda) så det fick bli stl 41, jag ska ju liksom kunna ha strumpor i dem med.

Av Linda - 8 maj 2008 14:13

- 1.1 kg blev det idag på vägningen...det kunde jag väl aldrig tro.

Vågen härhemma var definitivt inte lika snäll imorse iallafall.


Så nu äntligen väger jag under 90 kg...jag är med i 80 kg klubben!!!

89.4 kg hamnade vågen på och ingen är gladare än jag...... :-)


Gud så fina blommor de planterat vid järnvägsbron och Linneparken i Växjö..här är några bilder tagna med min mobil. Domkyrkan kom också med, den är så fin tycker jag med sina dubbla torn.


Allt ordnade sig idag med...de ringde från tandläkaren när jag skulle gå till bussen imorse, min tandläkare är sjuk, jippi tänkte jag för jag ville inte dit och laga hål :-(....och pengar kostar det med.


Så jag kunde ta 12.17 bussen hem...


Biljetterna till trolleriet på söndag är hämtade och jag som egentligen inte skulle köpa nåt idag...nåååja...det gick ju som det gick..

Det blev ett par skor på Euroskor för 499 kr....men smart som jag är kollar jag alltid skorna noga först och hittade nån liten fläck..frågade om de hade några andra men det hade de inte så de erbjöd mig 10 % så 449 kr blev det istället. Inte lika farligt pris..men dock dyra ändå.


Jag köper inte skor ofta och de gympaskorna jag haft nu senaste halvåret har jag ärvt av min mamma.

Så det kunde jag gott unna mig faktiskt...


Köpte även ett par svarta foppatofflor + gibbitz (heter det så?) till Viggo...



Av Linda - 8 maj 2008 08:48

nu ska jag snart ta bussen in till stan....ska väga mig innan 10 och till tandläkaren efter lunch. Ska hämta biljetter på konserthuset...

Men det är lite drygt 3 timmar däremellan så vad sjutton ska jag göra i stan så länge?

Har inte planerat nån shopping då jag måste spara lite på pengarna känner jag.


Jag får gå en massa och få upp mina steg denna veckan iallafall ;-)...en fördel.


Känns jobbigt att åka in till stan kl 9 och inte kunna komma hem förrän närmare 14-15 tiden...en lång dag för bara tre ärenden :-/.


Enbart för att vår ena biljäkel är sönder och det kostar för mycket att laga den rishögen.


Det brukar vara så hiskeligt varmt i bussarna med, de har jäkligt dålig air kondition tycker jag..men fördelen är att man slipper köra själv och då kan man passa på att ringa, smsa, läsa en tidning, sova, lyssna på musik m.m


Nähå nu får jag sticka iväg så jag inte missar bussen...ha en bra dag !


PS! glöm inte skicka in veckans steg ikväll eller imorgon bitti...denna veckan ska jag inte missa ;-) DS.




Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards