Direktlänk till inlägg 26 maj 2008

Skola och Infomöte

Av Linda - 26 maj 2008 08:48

Ska strax ta bussen till skolan och vid lunch åker jag med en klasskompis till ett infomöte vi ska ha inför sommarjobbet.


Hela dagen kommer gå, skola (studiebesök) mellan 10.00 -11.30 och sen infomöte 13.00-20.00

Ett himla långt infomöte måste jag få lov att säga, finns det verkligen så mycket att informera om?

Känns långdraget.......

Men lite raster måste vi ju få. Vi får förhoppningsvis betalt med då det är förberedande inför jobb.


Igår på mors dag fick jag varsin teckning av barnen, så söta de är.

Lägger ut teckningarna här ikväll så får ni se hur fint de gjort, för nu hinner jag inte.. 


Ha en underbar dag !

Soligt vet jag inte om det blir här i Växjö, var ganska kallt och mulet här nu på morgonen.

Svårt och veta hur man ska klä barnen egentligen för plötsligt spricker molnen upp och solen gassar på så det blir 20 grader varmt på skolgården.

Jag smörjde in dem med solkräm i förebyggande syfte och tog med shorts m.m till dem i ombyte.


kramisar från mig, återkommer ikväll.


 
 
Lina

Lina

26 maj 2008 09:12

ojoj har du fyra barn :-) I vilka åldrar??

http://linaseto.blogg.se

 
MissyElliot

MissyElliot

26 maj 2008 10:52

Håller med om att vädret ställer till det lite. Svårt att veta i förväg, så det blir att packa allt från shorts till tjock tröja!
Hoppas att du får en härlig måndag...
:-)

http://MissyElliot.blogg.se

 
Marie

Marie

26 maj 2008 21:10

Vad fin du var på bilderna med din dotter i inlägget "mammas älskling". Är du så där mörkhårig naturligt eller har du färgat det? Jag funderar på att färga mitt hår mörkt/brunt men vågar inte riktigt :-)

http://www.malmbergarna.se/emil

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

26 maj 2008 21:50

Lina, ja jag har fått 4 barn varav 3 i livet:

Tova-00
Loke-02 (men han dog 3 dgr gammal så han finns inte mer)
Viggo-03
Saga-05

http://lillit76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

//Anna

26 maj 2008 21:51

Du glömmer väl inte att uppdatera din inredningsblogg..det var ett tag sen ;-)
//Anna

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

26 maj 2008 21:52

Marie:
Jag har egentligen kopparbrunt hår, men jag har inte haft min egen hårfärg sen jag gick i mellanstadiet pga att jag blev retad för det + att jag avskyr den hårfärgen.

Jag har varit blod, svarthårig, rödhårig och nu är det mörkbrunt.
Det var egentligen bara ett litet test för och se hur jag såg ut i mörkbrunt och jag tyckte faktiskt det var fint så nu får jag vara det ett tag ;-)

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

26 maj 2008 21:53

Anna:
Ja tyvärr har det inte blivit så mycket med inredningsbloggen den senaste tiden...sorry !
Har inte direkt gjort några förändringar härhemma heller så jag vet inte riktigt vad jag ska ha med där just nu.

http://Lillith76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards