Direktlänk till inlägg 23 maj 2008

Mammas älskling

Av Linda - 23 maj 2008 10:01

 
 
Hanna

Hanna

23 maj 2008 10:20

Men Åhh, vad fina bilder på er. Du är jättesöt när du skrattar Linda.

http://www.grimmestam.com

 
Ingen bild

Grodis

23 maj 2008 15:56

Håller med Hanna. Underbara bilder på mor & dotter! Och ja, du är kanonfin när du ler!
Kram o trevlig helg!

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

23 maj 2008 16:25

Tack vad gulliga ni är..... :-)

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

23 maj 2008 20:04

Vilka fina kort på er. De borde du ta ett av och sätta upp på väggen.

http://barbamamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jennie

23 maj 2008 21:02

Hej har följt din blogg ett tag och även kommenterat förut. Ville bara säga att du ser mycket sötare ut på den "glada" bilden av dig och att det verkligen syns i ansiktet nu att kilona försvinner!! (positivt avundsjukt då jag själv kämpar med vikten nu....)

 
Ingen bild

//Anna

23 maj 2008 22:20

Vad smal du har blivit i ansiktet Linda. Bra kämpat
//Anna

 
Veronica

Veronica

23 maj 2008 22:21

Ni är jättefina Linda! Vacker mor, vacker dotter.

*kram*

http://www.silverblavinge.wordpress.com

 
Ingen bild

Valerina (Åsa)

23 maj 2008 23:24

Men du,,,,var det inte du som en gång på aff skrev att du hade en avatar på dig där du är allvarlig för att du är så ful/ser konstig ut (minns inte exakt vad du skrev) när du ler? Här ser jag kort på dig ihop med din dotter (jättefina kort) och du ler,,,,du är ju jättefin när du ler,,,byt genast avatar på aff :)
Kram Åsa.

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

24 maj 2008 09:50

Tack för alla fina komplimanger men tyvärr hur fin ni än tycker jag är så tycker inte jag detsamma om mig själv..

Jag har hatat mitt utseende i hela mitt liv och försöker så gott det går att bygga upp mitt självförtroende via både utseendet och psyket för att må bra och kunna fungera i livet som en normal människa.
Men det är tufft, riktigt tufft....denna världen är hård och väldigt utseendefixerat.
det krävs mycket av en för att bli accepterad och omtyckt.

Jag har kämpat hela livet för att bli omtyckt men möts hela tiden av motgångar överallt.
Mobbare finns i varje hörna känns det som och låter en aldrig få vara ifred.
Jag blir nuförtiden bara förbannad, vilket ju märks i bloggen då jag ryter till på dem...för jag låter mig inte nedslås av dem.
Jag känner inte dem och de känner inte mig så de kan bara fara och flyga.

Men de flesta av er som skriver och läser här är snälla iallafall....stort TACK till er !!

Det fåtal som hela tiden hoppar på mig och ger mig idiotiska kommentarer...struntar jag fullkomligt i, jag tar inte åt mig ett smack av vad de skriver.
jag blir som sagt bara jäkligt förbannad och önskar jag visste vilka det var som sitter och skriver såna idiotiska korkade inlägg bakom sina datorskärmar.

Fega är de iallafall som är anonyma och inte vågar stå för vilka de är med adresser till sin mail eller blogg...eller ens riktiga namn.

http://Lillith76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards