Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Stegräknartävling

Av Linda - 17 maj 2008 10:37

skicka in era steg för denna veckan (fred morgon-tors kväll)


1. Heidin72 - 106 684 (jättebra!)

2. Linda - 92 191 steg

3. Valerina - 76 450 steg

4.

 
 
Ingen bild

Erica

17 maj 2008 11:04

Pinsamt att du nästan alltid lägger dig själv överst på listan. Uppmärksamhetskrävande och komplimangtiggande, skrytkärring som du är.

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

17 maj 2008 11:25

Erica.....jag lägger mig först ja...därför att jag har just nu högst antal steg.
men jag flyttar ner mig själv sen när den som skickar in har fler steg än mig..självklart.
vart skulle jag annars sätta mig tycker du???
SIST, fast jag har mest???

Jag sätter efter hand i den ordning som det är.
Det flyttas säkert ner, jag tror inte jag har mest steg denna veckan pga vår rus m.m och det har inte jag varit med på.

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

17 maj 2008 11:28

Och Erica...jag tycker du är en riktig bitch faktiskt.

Klart jag vill ha uppmärksamhet..det vill säkert du med ha.
Du har säkert med en blogg men kanske bara 10 läsare och därmed avundsjuk för att jag har fler än dig. Löjligt isåfall....
Då får du ju försöka skaffa dig fler läsare på nåt sätt om det är på det sättet.
Man måste ju göra reklam för sig...men är man anonym som du så gör du ingen reklam för dig.

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Heidin72

Heidin72

17 maj 2008 12:42

Hej hopp, mina steg denna veckan blir 106684. :)

Ha det bra och bry dig inte om bitska kommentarer. :)

http://heidin72.blogg.se

 
Ingen bild

Erica

17 maj 2008 13:35

Skulle aldrig förnedra mig själv genom att själv blogga och lämna ut min familj till höger och vänster. Du berättar ju allt. Vi vet att din brorsa knarkar och att du blev mobbad som barn. Har du ingen integritet alls ? Avundsjuk är jag inte, men njuter av att läsa din pinsamma blogg det erkänner jag att jag gör. Och jag tror att fler läsare än jag läser just av den anledningen. Inte för att vi gillar dig utan för att vi är nyfikna på att se vad pinsamt du skrivit och skrytit om idag.

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

17 maj 2008 13:41

Till Erica (igen).

Det är faktiskt det som är meningen med min blogg att den ska vara intressant och med intressant menar jag att jag skriver om ALLT...jag skäms inte för nåt.

Det är nåt däremot som irriterar mig i andra bloggar när de inte vågar berätta om sig själva. Jag vill ju veta, jag är nyfiken. Jag vill veta folks innersta hemligheter. Visa medlidande och vara en axel att stötta sig mot.

Jag är inte feg för att berätta om mina innersta hemligheter...jag vågar berätta om mitt privatliv.
Jag skiter fan i vilket !!!

Det är sånt här som jag själv skulle vilja läsa i andra bloggar..och det ger ju läsare härinne.
Vad de sen tänker eller tror det skiter jag i. Bara de läser och jag får kommentarer.

Du får gärna läsa men har du bara skit och skriva kan du lika gärna hålla käften.

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Anonymous

Anonymous

17 maj 2008 21:32

Förresten, ser att du skriver "Lindam.4barn" och har även det i din presentation. Så vitt jag vet är du väl 3barnsmamma. Tova, Viggo och Saga = 3. Ett dött barn räknas faktiskt inte. Du har inte fyra barn att ta hand om så så kan du inte gå och räkna. Det är ju bara fel. Nej, terapi som sagt.

http://img.4chan.org/b

 
Dockmamman i Jämtland stickar upp

Dockmamman i Jämtland stickar upp

17 maj 2008 21:52

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG.....

lina, jag vill säga att vi är mycket öppen båda två och det finns de som Erica, de är avundsjuka och skrajsen.

Erica, lägg ner dina ord skapa en egen blogg och ha egna tankar istället för att hoppa på oss.

Jag kan tala om att det finns IP adresser och polisen kan spåra dig och det är idag väldigt lätt att åka dit för personligt påhopp som du gör/Heja på Linda

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

17 maj 2008 23:20

anonymus....fy fan så jävla lågt.
Hoppas aldrig nåt av dina barn lämnar denna värld för tidigt.
Det är nåt man aldrig glömmer. Han är för alltid vårt barn och det är ingen jag gömmer undan bara för att han dog.

Jag undrar vem som behöver terapi egentligen?
Verkar som om du är en riktig knäppgök som bara försöker trycka ner folk.
Men mig lyckas du inte med, jag är otroligt start i psyket ska jag tala om och jag ger mig ALDRIG !

Mitt barn föddes levande, levde i 3 dagar, andades och var som vilket annat barn som helst.
Han har funnits och han var mina barns syskon...jag kommer aldrig utelämna honom någonsin.
Det skulle vara ett svek mot honom att utelämna honom.
Som om jag inte har fått ett fjärde barn fast jag visst haft det.

Så kom inte med några jävla dumma kommentarer om det när du inte vet ett skit om hur det verkligen känns att vara i denna situationen

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

17 maj 2008 23:24

Tack dockmamma...skönt att inte alla är lika knäppa som den där anonymus/Erica/agnes eller vad sjutton hon/han kallar sig.

Det är ju så uppenbart att det är en och samma person med olika nick.
Säkert en 12-13 åring som sitter och spelar cool på nätet och retar upp folk.

För en normal vuxen människa better sig inte så, då är det nåt fel i huvudet alltså. Det är hon som behöver terapi och inte jag.

kram dockmamma....ska kolla upp det där med IP adresser för jag är jäkligt nyfiken på om det är nån falsk person i min närhet som sitter och skriver såna sjuka saker.
Annars kan jag som du säger polisanmäla för trakasserier.
Ska definitivt kolla upp detta.

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Helen

Helen

18 maj 2008 12:24

Hej hittade hit via dockmamman....Har läst massor och tycker du har en jättefin blogg.
Jag har också haft nån anonym som skrivit lite skit på min blogg men om man struntar i att ge respons så får den anonyme inte "vatten på sin kvarn"
Detta verkar ju bara vara en sjuk person som jag faktiskt inte kan låta bli att tycka synd om....eftersom han/hon inte verkar ha det så lätt med den sociala biten här i livet.
Kram på dig och jag är så ledsen för eran skull och att ni skulle förlora ett barn.....kan inte ens tänka mig in i hur jobbigt ni måste haft det.

http://gussilago

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards