Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

VIGGO 5 år

Av Linda - 12 juni 2008 14:05

Grattis min älskade lille knoddas, ja så kallade jag han när han var bebis ;-). Han var som en liten knodd, rund och go.


Han fick öppna ett paket imorse för vi hade bråttom till dagis kl 07.00 + att jag skulle få iväg alla tre ensam och hinna till min utbildning kl 08.00 Jag fick ju även gå hem till mina svärföräldrar i ösregnet för och hämta bilen, typiskt mig som glömt cykeln på busshållsplatsen igår när jag åkte buss.


Nåväl i hans paket var det en t.shirt med star wars och han blev såååå glad. han fick ju självklart ha den på sig på dagis idag så det var en stolt kille som glatt visade sin present när han kom. Och fröknarna grattade honom....han riktigt njöt av uppmärksamheten.

Han har alltid krävt mycket uppmärksamhet, ända sen han var nyfödd. Det är hans personlighet. Han skrek mycket och jag fick bära han hela tiden då han var bebis .

Vaknade var 20:e minut varje natt i 4-5 månader...jag hann inte lägga huvudet på kudden innan det var dags att upp och gå med han i famnen igen.

Och gav man inte honom tillräckligt med uppmärksamhet då när han var

1-2 år gammal så klättrade han bokstavligt talat på väggarna...han hängde i gardinerna och rev loss tapeten på väggarna. Han krävde enormt mycket av en och jag var sååå trött.


Men nu är han en stor kille på 5 år och är väldigt smart, han rättar en om man säger fel och vet precis att Anakin gick över till mörka sidan och blev Darth Wader i Star wars :-)....Fast han bara har sett första filmen, han får inte se de andra filmerna. Men hans storasyster har väl sagt en del och sen spelar de ju lego star wars på tevespelen.

Man blir förvånad ibland hur mycket han vet....men det är kul och följa honom och se hur han utvecklas och växer.


Han kommer få fler paket senare idag..bland annat lego city helikopter, star wars skepp som man bygger ihop, trans formers bil, spindelmannen cykelhjälm.






 
 
Ingen bild

Sofia

12 juni 2008 15:34

Hej!

Hittade hit via AFF (tror jag att det var). Jättegullig blogg du har;-)
Var har du köpt Star Wars tröjan? Min son skulle älska den!

//Sofia

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

12 juni 2008 15:46

Star wars tröjan köpte jag på tradera...den var helt ny med lappar på och jag gav ca 180 kr med frakt för den. Jag betalade den i måndags och den kom till mig på posten på tisdagen sen dagen efter...snabb leverans.

Sök bara på "star wars" så kommer det upp massor med kläder och saker.

http://Lillith76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards