Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Jag behåller den

Av Linda - 5 juni 2008 09:19

parasollet alltså...gillar den mer och mer nu :-). Jag ville ju ha en färgklick och det blev det ju med även om det inte var precis den röda färgen jag ville ha.

Men det kommer skära sig sen, den dagen vi målar huset i rött..nåväl det kanske dröjer så länge så det blir dags och köpa nytt parasoll :-).


Idag är det shopping igen som gäller.

Har massor med ärenden inför helgen....ska ha vänner på grillning här imorgonkväll och så Viggos piratkalas på söndag.

Ska beställa pirat tårta, köpa guldpengar osv.


Ska även köpa present till honom från oss, fick i uppdrag att köpa från mamma och svärmor med.

Funderar kanske på en sån där vattenrutchkanepool, en ny som kommit på toys r us...med rutchkana och en bräda som de kan glida nerför kanan på och ner i själva pool delen.

Eller vad heter de där...sparkcykel?....

Kanske Darth Wader (star wars) eller pirat utkädningskläder, lego, jättestor radiostyrd bil, stooor pool som även en annan kan få plats i ;-).  åhhhh det är så svårt och välja..

 
 
Ingen bild

agnes

5 juni 2008 13:10

http://moahenriksson.blogg.se/
Där har du en blogg som du lär gilla.

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

5 juni 2008 16:09

agnes: det var en väldigt TRAGISK och ledsam sida tycker jag...man kan inte säga "att man gillar" en sån sida.
Det är ju hemskt och säga så.
Jag hade önskat att såna sidor slapp finnas, alltså att alla barn fick förbli friska och leva tills de blir gamla.
Men tack för länken iallafall.

http://mammis_3hotmail.com

 
Ingen bild

mammis

5 juni 2008 18:46

Är agnes sjuk tro!!!! I huvudet i så fall..Hon verkar farlig..En psykopat kanske..Verkar ju så..Lustiga kommentarer hon har..

 
Linda m. 4 barn

Linda m. 4 barn

5 juni 2008 21:48

ja hon har skrivit rätt hemska inlägg, jag har raderat de flesta så ni har inte sett hennes värsta sida ännu ens.

Det har varit såna hemska inlägg att jag inte ens velat godkänna dem, det är grova påhopp som jag mycket väl skulle kunnat polisanmäla men tyvärr har jag raderat dem så jag har ju inga bevis kvar.

Man blir chockad att en människa kan säga sånt som hon gör.

Men efter allt hon skrivit till mig så är det inget hon skriver som chockar mig längre, hon har redan gått över gränsen för längesen.

Detta var ett av hennes "mildare" inlägg därav godkände jag det.

http://Lillith76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Håkis

5 juni 2008 22:09

Hej Linda!
jag har en kompis som är dataprogramerare och har hållt på med datorer sen han var liten. Mycket duktig, med eget företag inom detta. Alla datorer lämnar spår efter sig när man skriver saker till andra. Det går alltså att spåra en dator. Alla datorer har ett s.k IP-nummer som går att spåra. Man kan plocka fram var en data finns någonstans i världen. Jag skall prata med Adam efter helgen.
Skulle vara skoj att ringa på hos "Agnes" en dag och fråga om hon bjuder på kaffe. (tänk på Gevaliareklamen)
Ha det bra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards