Direktlänk till inlägg 29 december 2007

Tack...

Av Linda - 29 december 2007 00:32

tack alla för era kommentarer i min blogg.


Man undrar ju vad det är för människor därute i vår värld, vad får de ut egentligen av att trakassera andra människor på det sättet?

Mår de bra av det, njuter och mår bättre själva sen eller?


Vad har jag gjort för ont i mitt liv för att förtjäna sånt?

Är jag inte lika värd som alla andra, är jag inte värd att få leva i denna världen?..ska jag gå och lägga mig och dö eller, så du/ni slipper mig ?


Jag anser att alla människor är lika värda, vi är alla uppbyggda på samma sätt med blod, kött, celler, hud osv osv. Men vi tänker bara olika helt enkelt. En del är tjocka, smala, svarta, vita, handikappade..ja allt möjligt. men inte sitter jag och trakasserar nån för att de tycker annorlunda än jag eller ser annorlunda ut till utseendet.

Alla har vi känslor, alla bli vi ledsna..även du som sitter och trakasserar vid en dator nånstans i vårt avlånga land.


Vad har du för rätt att sitta där och leka gud vid din dator, att kunna vräka ur dig precis vad som helst och få andra att må dåligt, bli ledsna osv ?


Jag utbildar mig till undersköterska och har fått lära mig att man bemöter andra människor med respekt oavsett hur de tänker eller ser ut. Det är A och O inom sjukvården.


Detta är det sista jag skriver om denna agnes nu, jag kommer ignorera henne och ta bort alla kommentarer hon skriver till mig. Så NOG om det nu.

******************

Arn kollade vi ju på bion ikväll som jag skrev nedan. Filmen är super duper bra...den måste ni ju se om ni inte sett den.

De pratar en massa olika språk, inte bara svenska. Sen åker de ju iväg till ett annat land..så den är ju inte helsvensk som jag trodde.

Tyvärr dröjer det väl ett år innan man kan se andra filmen *suck* , kan inte hålla mig...jag vill se den NU !

 
 
Hanna

Hanna

29 december 2007 11:06

Det är bra Linda. Strunta i henne! Man kan ju undra vad hon får allt ifrån, den där Agnes.
Bra att du kan lämna det nu.
Har också funderat på att se ARN, många har sagt att den är bra nu så jag får nog försöka göra det tror jag.

Ps: Du behöver inte läsa på min sida bara för jag läser på din. Det gör du som du vill. Tack för dina inlägg i mina gästböcker i alla fall.. kram på dig..DS

http://www.grimmestam.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards