Alla inlägg den 23 december 2007

Av Linda - 23 december 2007 23:19

Hos min pappa och hans särbo (de är förlovade men bor inte ihop).

Min bror var också med.

Viggo fick ju såklart det som är på bilden och han blev överlycklig !


stress stress stress, jag stressar snart sönder mig känner jag. jag är inte en stressig människa egentligen utan tar saker riktigt lungt och fint...

Men denna julen flyger vi och far från den ena till det andra stället. Barnen har knappt ens hunnit leka med sina leksaker varken från igår eller idag.

Igår kom vi hem kl 21 och så var det direkt i säng, i dag kom vi hem kl 21 och det var direkt i säng...

Imorgon är dagen lika fullspäckad...Tova ska till kyrkan och hjälpa de andra barnen sätta upp saker till jesuskrubban.

Och sen blir det dopp i grytan hos svärföräldrarna och sen kommer mamma, hennes sambo och min bror hit. 


Ikväll när barnen somnat i sina sängar så flög jag bort till min pokes grav och pyntade den.. blev så ledsen när jag kom dit och såg att en förbannad mullvad varit där och grävt upp så mossan trillat bort och kantstenarna (vita fina ölandsstenar) trillat omkull och försvunnit ner i hålet vars jord nu var stenfrusen, sen var där ju jord en bit utanför graven som en kulle...det var inte lätt att göra fint igen med frusen jord...

men nu är där iallafall lite tomtar, glitter och röda julgranskulor. Tände även 3 ljus (där brann ett också sen innan så det lyser 4 ljus där nu). Imorgon eftermiddag tänder jag två marschaller med....eftersom det är julafton.


Fick det någorlunda bra iallafall. 

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards