Alla inlägg den 20 december 2007

Av Linda - 20 december 2007 23:02

vad skönt med jullov och kunna sova så länge man vill utan och behöva gå upp kl 07.00 för att få iväg Tova till skolan.

Jag behöver verkligen sova ut ordentligt efter denna veckan.

Ungarna har vaknat och skrikigt om vartannat så jag fått gå in till dem och trösta dem...Saga är lite förkyld med stackars så hon har det lite jobbigt.

Niklas väckarklocka har ringt 04.45 med så jag vaknar med självklart och har svårt att somna om igen.

Sen har nåt av barnen kommit inrusandes runt 06.00-06.30 tiden och väckt mig igen. Och sen ska man upp kl 07 med barnen och iväg med dem till dagis 45 min senare och så ska jag själv till jobbet.

Efter jobbet har jag stressat som en idiot till olika aktiviteter, hämtat på dagis och sen rusat iväg till luciafirande, gympaavslutning och simskoleavslutning och så idag var det ju julavslutning...*puh*


Men nu är det bara ledigt till 7 januari, gott !! 

Fast hade jag bara haft ett extrajobb över jullovet som de flesta andra i min klass hade det varit toppen. Det hade verkligen behövts just nu...


Av Linda - 20 december 2007 22:53

om nu min blogg är så ointressant och urtråkig att läsa, vad gör du här?

varför läser DU alla inlägg och kommenterar ALLA inlägg, INGET positivt alls överhuvudtaget...den verkar ju inte vara så himla tråkig då eftersom DU läser här?!

Försvinn med dig och låt min blogg vara ifred, det finns de som läser här som inte sprider en massa negativ skit över min blogg.

JA jag skriver denna blogg som en dagbok...OCH ??

Och än en gång raderar jag ett av dina kommentarer, jag vill inte ha en massa elakt negativa kommentarer under alla mina inlägg. Man kan vara kritiskt på ett positivt sätt och inte skriver det så som du gjorde, du försöker ju bara göra allt för att trycka ner mig. Du VILL ju jag ska bli ledsen eller arg...annars skriver man inte så som du gör.

Det är MIN blogg och jag har rätt att skriva vad sjutton jag vill härinne !

Jag tror inte på tomten nej, men älskar julen och är som ett barn på julen som vill ha massor med julklappar och mys. Jag tycker man ska vara juste mot andra alltid året om, men extra mycket vid jul och det har inget med tomten att göra utan för att man ska sprida GLÄDJE omkring sig.

Av Linda - 20 december 2007 11:00

Du som kallar dig Agnes och skriver otrevliga inlägg i min blogg såna kommentarer godkänner jag inte här och raderas självklart.

Tänk till lite själv. Hur beter du dig? Undrar just vem som är en barnunge av oss två???. Sitta här och trakassera mig, skriva kommentarer under varenda inlägg jag skrivit och bara klaga på vartenda ord och hur jag stavar t.o.m Snäll du är nu i juletider och allt. Men jag tar inte åt mig för jag vet att det finns IDIOTER överallt !


Idag har vi varit på julavslutning i kyrkan och bygdegården med barnen, de var så finklädda och söta.

Tova sjöng så fint tillsammans med de andra barnen i kyrkan, så vackert.



Nåväl på julfesten sen så dansades det runt granen och tomten kom med varsin godispåse, barnen var helt överlyckliga och Saga skrek "tooomten" när han kom gåendes utanför.


Nu ska jag iväg och jobba till 16.30....var bara hemma nu en vända och varvade ner, lämnade barnen på fritids och dagis, åt lite.


Sätter in lite kort på barnen från idag.

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards