Alla inlägg den 25 december 2007

Av Linda - 25 december 2007 09:59

Vilken svordom använder du mest? Svär lite för mycket och säger FAN eller JÄVLAR rätt ofta.
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? inget just nu
Hur många resväskor äger du? en äger jag
Använder du flip-flops? näe, de bara glider av foten när man går
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica eller citygross mest
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden, iallafall just nu när jag känner mig så fet och ful.
Vilken var den senaste filmen du såg? nån komedi film igår kväll
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? eftersom jag har en barnfamilj själv så umgås jag nog helst med nån som själv har barn så barnen kan leka med varandra.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en massa möbler, ett nytt kök osv
Har någon någonsin kallat dig lat? ja och det är jag med...men skiter i vilket. Varför kan man inte få vara lat?
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? inget
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? det finns en jättebra men kommer inte på vad de heter jst nu.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej jag tror ingen vågar berätta hemligheter för mig för jag kan inte hålla dem hemliga... ;-)...ja jag är en skvallerkärring. Men visst är det väldigt väldigt viktigt för personen så får jag ju tvinga mig själv att hålla tyst.
Vad åt du till middag senast? julmat igår
Använder du huvtröjor? ibland
Kan du vissla? Ja, jag kan vissla lite melodier
Vem var den senaste som ringde dig? min man
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Jag vågar inte åka karuseller...jag är väldigt känslig mot sånt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? säkerligen
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0470
Tittade du på tecknat när du var liten? ohja, jag älskade kalle anka, pluto, musse och annat. En cellsam historia där de åkte runt inne i människokroppen osv..
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? hm,,, ca 20 talet butiker + ett cafe och ett apotek
Hur många syskon har du? 1 lillebror som är 3 år yngre
Är du blyg inför det motsatta könet? jag kan vara blyg inför båda könen, men nog mest inför det motsatta.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
Äger du några band t-shirts? har gjort
När flög du senast? till stockholm för 2.5 år sen
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stolar och en kökssoffa
Läser du för skojs skull? Jjag läser inga böcker men tidningar läser jag för skoj skull
Pratar du några andra språk? Engelska.
Diskar du din egen disk? diskmaskinen diskar
Har du gråtit offentligt? njae tror inte det, jag gråter inte offentligt..eller jo när Loke min son dog så bara sprutade tårarna inför sjukhuspersonalen, min make och våra föräldrar, det gick inte stoppa.
Har du en stationär dator eller en laptop? En av varje
Försöker du alltid lära dig nya saker? beror på vad det är..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? vill göra en tatuering med min avlidna son som ängel och hans namn.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? äsch, inget jag bryr mig om
Kan du kasta macka? kanske, har inte provat på länge
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? Popcorn
Vem var din favoritlärare och varför? Oj, ingen aning. Har nog ingen favorit egentligen. Många bra men ingen som utmärker sig.
Har du dejtat någon av en annan religion? vet inte, det är inget vi diskuterat. Men jag är ju ateist så jag tror ju inte på nåt...så det är säkert en del som inte tyckt som jag.
Vad har du för väder? höstväder, grått och trist, nollgradigt
Har du en favoritblogg? jo det finns väl en del som handlar om inredning så man får tips hur man själv kan ha det.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag gick kock o kallskänk och tyckte det var kul att baka och laga mat...
Gillar du att flyga? ja det gör jag men inte start och landningen
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? rolig, skämtsam, glad.
När sov du senast på golvet? ingen aning
Vilken är din favorit drink? dricker aldrig
Vilken är din mammas hemstad? lite utanför Sölvesborg i Blekinge
Din pappas hemstad? samma som mamma men på andra sidan staden så den sidan tillhör skåne (ligger mellan Sölvesborg och Bromölla)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 7 timmar minst
Är dina dagar fullbokade och stressiga? nu vid jul har det varit fullbokat och stressigt men annars är det superlungt här
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag och mina två-tre kompisar tjattrade hela tiden, kom försent osv. ibland blev det kvarsittning eller så fick vi bara en tillsägelse
Vilken är din favoritfrukt? bananer
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?  inte just nu tyvärr
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 32 år...det är ingen som kan tro det faktiskt.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? näe, det har ingen som helst betydelse, bara man kan se vad det står och förstår vad som menas.
Tror du på liv på andra planeter? finns det liv på jorden finns det säkert liv nån annanstans med....
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? min man gör mig arg rätt ofta, annars mina barn ;-)
Tror du att Gud är man eller kvinna? ingetdera, gud finns inte.
Vad var det senaste du åt? vörtbröd med smör och så en julmust till
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror på, när jag var barn hade jag mest killkompisar och vi kom bättre överens då det inte blev sån där barnsliga tjejbråk då. Tjejer är nog mer bråkiga än killar.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? fanns en låt när jag föddes 1976 som handlade om en "Linda Marie", heter egentligen så utan bindestreck men har alltid kallats Linda bara...jag tycker mitt namn är stelt, hårt och tråkigt.
Gillar du senap? tillsammans med ketchup på korv..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? usch, detta klarar jag inte. Hjälp mig nån.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG, har värsta höjdskräcken
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? ingen aning
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? jo kläder, adventskalender, parfym, hudcreme osv
Tycker du om att krama folk? mina barn och man bara...
Skulle du säga att du är trendig? näe jag klär mig bekvämt pga min övervikt så vill jag inte ha obekväma kläder som skär in, sticks eller kliar osv.
Äger du en digitalkamera? ja en Konica minolta dimage Z3, 4.0 MP 12 X zoom.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? ingen vad jag vet
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? njae, bryr mig inte så mycket...då ringer jag dem istället.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? läser inte böcker direkt, för jag somnar bara.
Vad är du allergisk mot? höjder och karuseller ;-)
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? näe det är nyttigt och bra för kroppen med vitaminerna däri...järn, proteiner osv
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ingen aning
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? jag är så nyfiken av mig så det spelar ingen roll..

Av Linda - 25 december 2007 09:09

vi låg i sängen till kl 09 idag så jag är precis uppstigen...Viggo kom in vid 07.30 och somnade brevid mig, så mysigt...han snarkar ju inte och snurrar som Tova gör så han kan man ha brevid sig, men med Tova brevid sig så kan man bara inte sova helt enkelt, hon snarkar så taket lyfter sig pga stora halsmandlar..men läkarna gör inget åt sånt längre verkar det som. Man får hela tiden vända henne på sidan för då snarkar hon inte lika mycket.


Skönt och bara ta det lungt, ska in med min bror till hans son idag bara så han med kan få sina julklappar. Sen skjutsar jag min bror till tågstationen ikväll...



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards