Alla inlägg den 1 december 2007

Av Linda - 1 december 2007 10:59

Idag fick barnen öppna varsin lucka i chokladkalendern, julkalendern, paketkalendern, sims kalendern...puh det är mycket kalendrar.


Julkalendern på teve var ju riktigt bra för en gång skull och t.o.m barnen gillade den.


Viggo busade till det lite och öppnade nummer 4 i sin chokladkalender också för han ville se vad det var för bild på den. Då blev jag lite arg för jag hade sagt till han att han inte fick öppna fler än en lucka..

Han fick även en playmobil kalender och fast den kostade nästan 200 spänn så fick jag minsann sitta och lägga ner alla små små saker i små lådor och fästa fast på kalendern, tycker minsann sånt borde vara färdigt när man betalt så mycket.


Tova fick en belville lego kalender men där var allt på plats redan så jag slapp  lägga dit saker... 



Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards