Direktlänk till inlägg 22 mars 2008

Vilken tur

Av Linda - 22 mars 2008 22:30

att jag inte sjukanmälde mig igår pga armen.

Jag tog en ibumetin + smörjde med voltaren innan läggdags. Imorse gjorde det bara liite ont  och har knappt kännt nånting under dagen. kan verkligen ibumentin ta bort det onda så, vilket trolleri !

Skönt iallafall att kunna bädda sängar m.m utan att vrida mig av smärtor.


Har ju jobbat hela dagen så därav har det inte blivit något inlägg i bloggen förrän nu.

Jobbade mellan 07.30-17.00 och dagen gick sååååå fort. Det har hänt mycket sen jag var där senast för en månad sen och jobbade så nu hinner man inte få någon liten rast förrän  lunch. 

Men skönt är det för då går klockan och arbetsdagen fort, vips så var jag hemma igen liksom. Hoppas det går undan lika kvickt imorgon..


Den där förbaskade snön gör att jag inte går så mycket nu som jag vill...jag fryser bara jag tittar ut, har ingen lust alls att gå ut och frysa när jag kan sitta härinne i värmen.

När väl snön försvinner blir det promenader igen har jag lovat mig själv..

 Nej jag är inte bästa vän med snö och vinter om ni undrar.


diskmedelspumpen m.m  nedan hittade jag här: 

http://www.hemmahostindra.se/
 
 
Nikki

Nikki

22 mars 2008 22:49

Tror inte du ska använda ibumetin och Voltaren på samma gång. Däremot kan du kombinera Ibumetin med Panodil eller alvedon. Brukar ge mycket bra smärtlindring!

http://nikki73.blogspot.com/search?updated-min=200

 
Dockmamman

Dockmamman

23 mars 2008 08:44

Hoppas att allt är bra med din arm. Här är det 22 grader kallt så det blir ingen skotertur idag till Döviken. Men det gör inget jag har fått hem ett animeringsprogram så jag får sitta med det.

Hoppas att påskharen varit snäll mot dig med/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

23 mars 2008 18:12

Svar till Nikki:
Nåvä jag dog inte iallafall ;-), tog det en gång och det gick om så jag har inte användt det mer.

 
Ingen bild

Nikki

23 mars 2008 22:39

Skönt att höra att du inte dog! Det trodde jag inte heller du skulle göra *S* Är inte ens helt säker på om det är skadligt att kombinera de två men har för mig att man inte ska göra det. Men jättebra att det gick över i alla fall!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards