Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Tjohoo...

Av Linda - 5 mars 2008 12:10

mobilen kom idag....flög iväg till posten kvickt som attan och hämtade ut den.

Fin fina kort blir det, passar mig perfekt som tar så mycket kort...

 Det är dock en del att lära sig på den.

Jag har TRE som operatör och ja den kostar bara 199+59 kr i månaden...den har nog nyligen kommit ut som så här billig, den var betydligt dyrare för ett år sen. Min man ville ha den då men den var för dyr så han tog en annan, gissa om han är lagom avundsjuk nu ;-)..han kom med förslaget att han kunde ta denna så kunde jag ta hans *ha ha*..glöm det !


Idag var jag ute och gick 1 timme på förmiddagen i solskenet...ca 5.5 km och jag är redan uppe i ca 9000 steg idag. Otroligt kallt och blåsigt var det dock ute men jag gav mig inte i första taget.


Tänkte vi kunde ha en liten tävling varje vecka där vi med stegräknare kunde skriva till mig hur mycket ni gått på en vecka och så koras en vinnare för den veckan..vad säger ni om det?


Skicka en kommentar ni som vill haka på....så kan vi börja från och med idag onsdag och fram till nästa onsdag (kväll) då vi rapporterar in hur många steg vi gått på 7 dgr. 


Sen skulle man egentligen för och göra det hela ÄNNU roligare...haft ett pris till den som vinner, då peppas man verkligen till att fortsätta ju.

Fast ett pris kostar ju lite så isåfall skulle man betalat in en tia eller nåt till mitt konto varje vecka och är vi tex 10 st som är med i tävlingen så blir det ju 100 kr att köpa en vinst för till den som vunnit med frakten inräknad då förstås. Vad tror ni om den iden ?

En tia i veckan är ju inte så mycket...men kanske man skulle ha en månads vinst istället då...den som haft mest steg under en hel månad?

Så kan man ju lägga 20 kr i en pott till en vinst? 


Hör av er och säg vad ni tycker :-)

Nu ska vi bli tränade och fina till sommaren tjejjer, häng på nu !! 



 
 
Hanna

Hanna

5 mars 2008 15:16

Oj, vad kul det lät. Tyvärr har jag ingen stegräknare, annars hade jag velat vara med.

Du förresten såg du att jag svarat på ditt inlägg på hus & hem på AFF? Det inlägget om kaklet som de andra tyckte var snyggt. (Håller med dig om att det inte var snyggt) Det inlägget jag skrev handlade om era badrum.

Kram

http://www.grimmestam.com

 
Caroline

Caroline

5 mars 2008 17:37

Jag hade gääärna varit med, om jag haft en stegräknare!! Hittar jag en billig nånstans så hakar jag på, å i så fall tycker jag ett måndaspris verkar bra :) KRAM!

http://mammans.blogsome.com

 
Grynisen

Grynisen

5 mars 2008 20:28

Jag hänger på :-) Måste bara invänta stegräknaren!!! I slutet på mars är jag redo!!!

Bra initiativ!!'

Kram

http://grynisen.bloggagratis.se

 
Pia

Pia

5 mars 2008 21:15

Jag vill gärna vara med. Läser din blogg då o då men är dålig på att komentera.

http://www.linneaelis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards