Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

Urtråkigt

Av Linda - 3 mars 2008 11:49

Det är såååå DÖTT att aldrig knappt få en enda kommentar på inlägg man gör...det är ju trots allt ca 150-200 som loggar in och läser varje dag. NÅN kan väl kommentera nåt liiiiitet.

Jag går in och kikar flera gånger om dagen ifall jag fått kommentarer...

Men ibland tappar man lusten att hålla bloggen vid liv när man aldrig får några kommentarer.


Jag skriver alltid kommentarer på andras bloggar för jag vet att det uppskattas och får personen att hålla liv i sin blogg.


Det gör en så glad bara att nån skriver och uppskattar det man gör eller skriver om. Eller kanske inte håller med om det man skriver om, skriv vad ni vill bara ni skriver liksom ;-).


Mamma du läser ju här, SKRIV nåt människa :-).

Du trycker på länken "kommentera" intill inlägget...du kanske inte visste det?...kanske fler som inte vet detta?


Samtidigt känns det dumt nu att sitta här och fiska kommentarer, nu kommer det säkert skrivas bara för att JAG vill det och inte för att NI vill det. Men jag ville ändå skriva det så ni är medvetna om det när ni läser bloggar att ni kan skriva en rad eller två ibland...inte alltid, men nångång ibland.


En del är ju duktiga här och skriver nångång :-)...ett stort tack till era kommentarer !!

De uppskattas jättemycket..bara så ni vet.

 
 
Ingen bild

Mamma

3 mars 2008 12:03

hej...*L*..mamma här..Så fint du hade det hemma..Att du orkar fixa och dona som du gör..Och så goa de små liven är...Älskar er alla väldigt mycket..Din mamma.

 
Ingen bild

UlricafrCybern

3 mars 2008 13:10

Av just den anledningen så la jag ner min blogg, att aldrig få respons på det man skriver är inte kul. Samtidigt så är jag själv fasligt dålig på att kommentera och brukar mest bara läsa hos andra.
Tänker så ofta att jag ska skriva något, iallafall något litet men så vips händer något och man får stänga ner datorn ett tag....och sen är det bortglömt.
Du får se antalet besökare som en "mätare" på att din blogg är omtyckt. Jag tycker om att läsa din blogg!

Kramiz

 
Maria

Maria

3 mars 2008 13:15

oj, vad många som är in på din blogg varje dag.. på min brukar det max vara typ.. 20 st på en dag.. och inte får jag nå jätte många kommentarer jag heller.. :(
Fast min blogg är väl kanske inte världens "roligaste" eller nå spännande igentligen..
Hoppas du får lite mer kommentarer i framtiden! :) Jag vet precis hur du menar, man blir jätte glad när nån har lämnat en kommentar! Så nu har jag lämnat en åt dig! :)

http://mammamariasblogg.bloggagratis.se

 
sivans

sivans

3 mars 2008 14:18

Jag har ju en blogg på Blogger till min lillson och där har jag fiskat kommentarer flera gånger men det går trögt! Vissa bloggare får så många, andra får sällan.....här får du en av mej i alla fall :-) Blogga är ju i alla fall så sjukt roligt :-)

http://sivans.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

3 mars 2008 14:35

Vet vad du menar. Får nästan aldrig heller några kommentarer i mina bloggar. Men de är iofs en aningens tråkigare än din. *S*

Hoppas du fortsätter skriva. Tycker om att läsa om vad ni hittar på.
Kram Hanna

http://www.grimmestam.com

 
Ingen bild

Stina

3 mars 2008 15:48

Jag har alltid fått lära mig att har du inget positivt att säga så var tyst. Alltså komenterar jag inte. Det lustiga är att jag ändå återvänder hit ;-).
Bloggar man för komentarerna så ska man nog skaffa sig en ny hobby!

 
Lotta

Lotta

3 mars 2008 16:49

Jag vet att jag är värdelös på att lämna kommentarer, jag får försöka bättra mig :)

http://www.kangas-nilsson.se

 
Dockmamman

Dockmamman

4 mars 2008 23:41

Jag skriver mycket kommentarer men man önskar nått ord tillbaka också/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 september 2008 23:04

lösenordet till min nya blogg på www.blogg.se försvann plötsligt och jag får inget nytt hur många gånger jag än skickar att jag glömt lösen..det kommer inte nåt nytt lösen.   irriterande...jag har liksom en tävling som slutar idag.   Om någon av er s...

Av Linda - 25 juni 2008 18:55

 Vinnaren av en resepottan från:  LillaW webshop     Anna.R & Ella från juni-06 mejl: linnea_g75@hotmail.com     GRATTIS till resepottan !   Jag kommer även skriva detta i min nya blogg.   Från och med nu lägger jag ner denna blogg och kommer befi...

Av Linda - 22 juni 2008 09:28

Jag har nu utsett en vinnare i tävlingen om ett hemligt paket och den som vinner är:   Carola m 7    Som skriver bl.a så här i sin kommentar om semester: ********************** " Vår semester i år kommer att gå till Astrid Lindgrens värld och High C...

Av Linda - 20 juni 2008 21:41

 Nu har jag ordnat och donat med nya bloggen hela dagen, fick skaffa mig ett nytt medlemskap och göra en helt ny om från början.  Tryck på länken nedan. Nya bloggen   OBS ! Denna blogg kommer finnas kvar och vara aktiv tills tävlingarna är slut...jag...

Av Linda - 20 juni 2008 12:27

min son på 5 år sa nåt till mig idag som gjorde mig så ledsen.. vi satt på trappan och pratade om att Saga får inte vara i skogen för då ser jag inte henne, hon kan trilla ner i en pöl med vatten och drunkna. Då undrade han vad det gjorde...jo men sa...

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards