Alla inlägg den 20 november 2007

Av Linda - 20 november 2007 08:48

idag börjar min praktik, känns kul men nervöst då allt är så nytt och mycket man ska ta in och lära sig.

Känner mig alltid så dum när jag är på nytt jobb, innan man kommit in i det.


Ska vara på ett äldreboende så jag kan tyvärr inte skriva så mycket om mitt jobb sen då jag har tystnadsplikt, är lite ovan vid sånt. Min käft glappar ju hela tiden annars, för vad ska man annars prata om...vädret?

Men jag måste dra igen dragkedjan litegrann för munnen nu framöver.

Men jag måste väl få skriva om jag fått ta blodprov m.m och hur det gått bara jag inte skriver vart jag jobbar, på vem jag gjort det och inte nämner namn?

Svårt det där och veta vad man får säga och inte får säga.


Viggo han önskar sig allt han ser till julklapp. Han kollar på cartoon network och säger i reklamen "det vill jag ha mamma", "det önskar jag mig", "jag vill ha en sån", "snääälla, snälla".

Sen kan det vara dockor, symaskiner, playmobil, bilbanor...ja vad som helt.








Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken bloggsida är bäst ?
 bloggagratis.se
 blogg.se
 wordpress.com
 bloggproffs.se
 bloggspace.se
 sprayblog.se
 skyrock.com
 bloggsida.se
 bloggorama.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards